5 Simple Techniques For اقساط

Wiki Article

با توجه به خواص مکانیکی ضعیف، کامپوزیت‌های جریان پذیر باید با احتیاط در مناطق دارای استرس زیاد استفاده شوند. با این حال، به علت خواص خنک‌کننده مناسب، می‌تواند سطوح مینا و دندان را به‌طور دقیق تطبیق دهد.

همچنین از مینی ایمپلنت برای ثابت کردن و نگهداشتن دندان مصنوعی استفاده می‌شود. این شیوه برای نگهداشتن پروتز مصنوعی بدون نیاز به چسب روشی مؤثر می‌باشد چرا که استفاده از ایمپلنت تنها روشی است که استفاده از آن برای ثابت نگه داشتن دندان مصنوعی کاملاً مطمئن و مؤثر است.

این طبقه‌بندی کامپوزیت رزین را به سه دسته گسترده تقسیم می‌کند:

دی ماه گفت: ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ در ۱:۲۹ ب٫ظ ممنون از راهنمایی خوب بود

این یعنی که شما برای غذا خوردن و حرف زدن باید بیش از یک ماه تمرین داشته باشید.

در صورت استفاده از پروتز ثابت و کمک به ثبات پروتز متحرک از طریق ساختن پروتز متحرک متکی بر ایمپلنت است .

رزین‌های پرکننده هیبریدی باعث کاهش هدایت حرارتی و مقاومت مکانیکی بالاتر می‌شوند. با این حال، به دلیل حجم بزرگ مونومر رقیق‌کننده که ویسکوزیته رزین را کنترل می‌کند، انقباض پلیمریزاسیون بالاتر است.[۱۰]

اگر برای شما نیز این سوال پیش آید که این درد با چه درد دیگری قابل مقایسه است، متاسفانه نمی توانیم پاسخ دقیقی را ارائه کنیم چرا که شرایط هر بیمار با بیمار دیگر کاملا متفاوت است.

ایمپلنت دندان پروتزی است که جایگزین دندان آسیب دیده یا از دست رفته می شود .

به عنوان مراقبت های ویژه بعد از درمان همچنین رعایت کنید:

همیار دکترِتو گفت: ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ در ۱:۱۰ ب٫ظ ممنون از همراهی شما.

در ادامه برخی از این انواع کامپوزیت دندان را بیشتر بررسی می‌کنیم.

در روش کامپوزیت در واقع دندانپزشک یک دندان جدید از متریال check here خام برای شما می‌سازد. به این خاطر دقت، مهارت و ظرافت کار دندانپزشک تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار دارد، پس باید در انتخاب دندانپزشک برای انجام کامپوزیت دقت زیادی داشته باشید.

سعید گفت: ۱۴۰۲/۰۲/۰۱ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ فوق العاده بود.مرسی تشکر

Report this wiki page